dinsdag 4 april 2017

Verborgen Amsterdam

Een gloednieuwe Blog-serie van Verhalenschat!


Ik hoor het zo vaak.... ik zou zo graag eens een keer meewandelen door Amsterdam, maar dat kan ik niet. Speciaal voor deze mensen, en eigenlijk voor alle anderen die graag wat meer willen weten over Amsterdam, ga ik jullie nu meenemen op een reis door Amsterdam. Het mooiste is... jullie hoeven er niet eens je stoel voor uit. Lekker lezen in het weekend of na een dag hard werken terwijl je geniet van het laatste zonnetje of stiekem lezen terwijl je eigenlijk moet werken. Dat kan nu dus! Met de nieuwe verhalen-serie Verborgen Amsterdam.

En het zijn niet zomaar verhalen. Ik zal jullie niet vervelen met droge feiten en opsommingen van jaartallen. Ik neem jullie gezellig mee naar bekende locaties waar bijzondere verhalen zich afspelen, maar ook naar wat minder bekende plekken die een (virtueel) bezoekje waard zijn. Is het dan alleen maar lezen? Nee hoor, om jullie echt mee te nemen, zal ik ook foto's en filmpjes plaatsen. En dat drie maanden lang! Elke woensdag en zaterdag zal er een nieuw verhaal verschijnen op deze blogpagina en op social media.

Dus gooi je schoenen uit, ga lekker zitten en ga mee op reis door de verborgen verhalen van Amsterdam!

Liefs Angelique

Volgende blog "Aan de Amsterdamse Grachten" verschijnt Zaterdag 8 April

Geen opmerkingen:

Een reactie posten